"silver polygons" jei nepažodžiui versti tai būtų žibantys šviečiantys poligonai. Jei teisingiau tai būtų persidengiančios poligonos dalys arba dalys kurios nesutampa su dviejų ar daugiau poligonų kraštinėmis. Pvz.: braižant poligoną rankiniu būdu, be funkcijos "snap" taip tiksliai šalia esamo poligono nenupieši, jis arba kirs arba bus prieš esamo poligono ribą. Taigi ši funkcija panaikina tokius šviečiančius nesutapimus. Lietuviškai vadinčiau - Plyšių (ertmių, nepanaudotų plotų, persidengimų) naikinimas ar šalinimas, pvz: "Eliminate silver polygons" - Plyšių ir persidengimų naikinimas tarp poligonų.
Nelabai randu kur tie perrinkimai? Matomai tai yra metodas kokiu būdu prijungti prie kraštinės, pvz. sutapatinti su esama linija (a), brėžti kitą liniją šalia esančios (b) ir kt. Ką reiškia Cubic ar Lanczos nežinau, reiktų bandyti ką jis daro arba paklausti pas developerius.
Ant QGIS šitą įrankį galima rasti prie Apdorojimas --> Įrankinė --> QGIS geoalgorithms --> Vector geometry tools
Bet ten aš nematau tokių perrinkimo metodų? Be to GDAL tai daugiau darbas su rastriniais žemėlapiais, bet ne su vektoriais. Kaip jis galėjo atsidurti prie GDAL?
