Autorius Tema: teksturos, spalvinimas  (Skaityta 21907 kartus)

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

Neprisijungęs vadis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Įrašytas: 2007 m. Birželio 23 d. 18:45:28 »
sveiki, turiu tokia problemele, nesenai atsiiunciau blendery, jau moku modeliuot, bet niekaip negaliu ismokti teksturuot, ar bent jau padoriai nuspalvin :D gal galite paaiskint ar bent jau linka i tutoriala parasyt, buciau lb dekingas ;)

Neprisijungęs aisbaa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2007 m. Birželio 26 d. 12:04:12 »
Na čia kiekvieno Blendisto Biblija, siūlau perskaityt vartotoja vadovą (user manual) ir būtinai atkreipti dėmesį į UV maping.
 Labai daug pagalbos gali gauti iš Blender artist forumo (P. S. ten man slapyvardis irgi aisbaa :) )

 P. S. čia mano naujausias namų darbas (mokiausi kurti ugnį).: http://i124.photobucket.com/albums/p27/aisbaa/Norai_aisbaa.jpg

Neprisijungęs vadis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2007 m. Birželio 27 d. 12:29:40 »
nu kadangi as didelis tinginys , tai geriau paklausiu ar galima nuteksturinti skirtingomis teksturomis miena modeli? tarkim kubo sienas? :D

Neprisijungęs aisbaa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
    • Žiūrėti profilį

Neprisijungęs vadis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2007 m. Birželio 27 d. 20:40:23 »
o, dekui, db bent spalvotai darysiu :D bet tas uv maping biski sunkokas :( teks dar ilgai pasimokyt :D

Neprisijungęs vadis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2007 m. Birželio 28 d. 09:52:10 »
dar vienas klausimas, db modeliouju savo ausinukus ir niekaip negaliu padaryti to laido ausinuku, gal yra kokia medziaga blenderyje ar tiesiog reikia paciam ji darytis. nes kai padarau , jis man kampuotas tas laidas gaunas :(

Neprisijungęs aisbaa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2007 m. Birželio 28 d. 10:38:24 »
Yra pora efektų tam.:

1. Šis lengvesnis. Button window >> Editing (F9) >> Modifiers - ten spaudi Add Modifier ir pasirenki SubSurface, arba Smooth (pirmasis lankstesnis). Čia apie SubSurface

2. Dar yra fizikos sistema soft bodies kuri leidžia imituoti deformaciją trauką ir pan.. Tarkim tu padarei visiškai tiesų (z koordinatės atžvilgiu) ausinuko laidą ir nori kad jis gražiai liestųsi su pagrindu ant kurio jis bus. Nors tai ir sunki technika bet gal pravers

P. S. Gal jau ir žinai, bet jei ne tai...

Edit mode vertingi klavišai.:

Ctrl+R - funkcija leidžianti įterpti kraštą (edge) į poligoną (face), kursorių reikia nustatyti prie ant krašto (edge)
Ctrl+E - ten kalnai funkcijų, man viena vertingiausiu Edge loop select.
Ctrl+Alt+Shift - pasirinkus veidą (face) pagal pasirinktą kampą atlieką face selection.
Shift+E - Susijusi su Subsurfase, įgalina nustatinėti krašto (edge) aštrumą.
W - irgi daug funkcijų atveria, man dažniausiai tenka naudoti Subdinive ar pan.

Neprisijungęs vadis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2007 m. Birželio 28 d. 11:36:27 »
siaubas, tu tikriausej jau profas ant blenderio. tokios zinios... tas pirmas budas geras, to ir reikejo man. Dar tiesa nesuprantu ar galima i blenderi ikelt modeli? ta prasme tarkim as modeliuoju nama ir man reikia duru modelio, bet tas modelis kitame faile (blenderio) ir nezinau kaip man ikelt i ta pati langa ir sujungt...

Neprisijungęs aisbaa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2007 m. Birželio 28 d. 13:31:43 »
Ne, dar nepro, tik koks ketvirtas, gal penktas mėnuo (nepamenu kada išėjo 2.43, pradėjau savaite prieš), šiaip dar daug nepasakiau, džiugu kad atsiranda lietuvių bledistų - eriuotujų.

 Obiekto įkėlimas.: Blender'į reikia atsidaryt file browser su Load library funkcija (Shift+F1), susirandi failą kuriam yra objektas, atsidarai, ten bus keli punktai - tau reikia object,  klakteli :) ,pažymi objektą, pasitikrini ar pažymėta append (būtinai) ir gali pasirink į kuria vietą importuoti (jei čia nieko nepažymėsi, importuos į aktyvaus sluoksnio (layer) centrą). Čia daugiau panašių veiksmų kurių kartais prisireikia.


P. S. Ačiū, kad paklausiai - pats išmokau :) .

Neprisijungęs Loist

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008 m. Gruodžio 05 d. 17:04:53 »
aisbaa gal lankaisi amerikieciu forume Nystic. Mano nick ten Loist ;)

Neprisijungęs aisbaa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2008 m. Gruodžio 18 d. 10:04:20 »
dar nesilankau..
atsakymas po metų XD..
reiks dažniau užeit čia XD ..

Neprisijungęs ilmar

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 1
    • Žiūrėti profilį
teksturos, spalvinimas
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2011 m. Kovo 24 d. 17:04:06 »
Sveiki,  uzduoti, reikia isplokstinti skauota organini  objekta, atspausdinti 1:1 isklotines ( skanavimo pramone) perejau per daug forumu, noreciau pabendrauti su zmonemis kurie ismano UV mappinga, bei pythona...
Esu prasiknises pora dienu prie projekto, tad va ka man gavosi padaryti. Pries ikeliant i blenderi splitinu objekta raganosije (rhino), taip atsimeta funkcija Mark Seams (Objektas po skano - > 50000 mesho trikampiu... ) tad tutorialsai kuriuos rodo enturziastai man visiskai nepadeda. Taigi su paprastu UV mapping blenderis plokstina toki sudetinga objekta per pora sekudziu... pvz raganosije plug-in''sas Terra Flat  http://www.terraflat.com/ plokstina nuo 5... 10min, vienintelis privalumas - Rhinoceros turi matavimo irankius ko blenderyje pasigedau. Bandziau uzloadinti skriptus CAD tools for blender... padoriai Sukasi parametriniai objektai, fillet, ir pan, tik va snapo visiskai nerandu, zymi kazkur erdveje dimensijas. taip pat pastebejau, kad skriptukas SaveUVlayout blenderyje 2.49a issaugo su iskreiptu masteliu, lyginu su etalonine isklotine, apie 65% mazesnins. 2.5 versijoje to nepastebejau, puikiai saugo isklotine  1:1 *.png formatu. atitikmuo 100%.
Tik vat truksta visai nedaug, gal kas zino kaip ant objekto blenderyje uzdeti curve, kad snapintusi per mesho virsunes, ir kad unwrapas eitu kartu -> ir objekto ir curves?