Diskusijos apie laisvąsias programas

Internetui => „Mozilla Thunderbird“ => Temą pradėjo: Remjux 2011 m. Liepos 12 d. 18:10:33

Antraštė: Kaip ištrinti paskyrą Thunderbird'e
Parašė: Remjux 2011 m. Liepos 12 d. 18:10:33
Sveiki,
Parsisiunčiau naują versiją 5.0. Po instaliacijos pradėjo šokinėti lentelės, "Įspėjimas Su aplanku "Juodraščiai" nepavyko atlikti operacijos. Paskyrą remigijus@remigijus.lt aptarnaujantis serveris atsakė: Mailbox doesn't exist: Drafts."
Taip su trimis paskyromis. Norėčiau jas ištrinti, tačiau nuoroda "Šalinti paskyrą" yra neaktyvi nei prie vienos paskyros (pilkos spalvos). Ką geriausia daryti.
Antraštė: Kaip ištrinti paskyrą Thunderbird'e
Parašė: Rimas Kudelis 2011 m. Liepos 12 d. 22:03:01
Sveiki!
Iš tikrųjų keista, kad taip rašo. Gal ištrynėte „Drafts“ aplanką kita programa?

O kurią paskyros šalinimo nuorodą turite omenyje? Ar bandėte nueiti į paskyrų nuostatas, jose pažymėti norimą ištrinti paskyrą, o tada spausti VeiksmaiPašalinti paskyrą? Ar būtent šis meniu punktas ir yra neaktyvus? Jeigu taip, ar bandėte perleisti programą – gal problema pati išnyktų?

Pora alternatyvių patarimų:
Spėju, kad paskyra IMAP tipo? Jeigu taip, gal pakaktų pašalinti prenumeratą nuo „Drafts“ aplanko? Bakstelėkite dešiniuoju pelės mygtuku ant paskyros arba bet kurio jos aplanko, rinkitės kontekstinio meniu punktą „Prenumeruoti“ ir nuimkite varnelę „Drafts“ eilutėje. Beje, tuo pačiu vertėtų pažiūrėti, koks aplankas nurodytas kaip paskyros juodraščių aplankas (paskyros nuostatų skyrelis Laiškai ir aplankai.
Kita galimybė – tiesiog sukurti „Drafts“ aplanką, ypač jeigu jis ir yra nurodytas kaip juodraščių aplankas.

Sėkmės! Tikiuosi, padėjau. :)